fredag den 30. december 2011

Kommune Birding 2012

Dette er en henvendelse til alle naturentusiaster i Favrskov kommune. Er der nogen der er friske på en gang kommune-birding i Favrskov i 2012?
Reglerne er simple: vinderen er den der i løbet af året har set flest forskellige fuglearter i kommunen.
Konkurrencen lægger op til en vis form for selvjustits. Man registrerer selv, hvad man finder. Husk at melde dem på Dofbasen, eller send dem til mig, så skal jeg gøre det.
Hvis I vil være med, så tilmeld jeg her på hjemmesiden eller til min mail dundunje@hotmail.com. Jeg vil så engang i kvartalet lave en lille status på, hvem der fører.
Tror DN vil kunne være behjælpelig med en lille præmie ved årets afslutning. Håber i vil være med.

Godt nytår!!!


Rød glente - et sikkert kryds?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar